Laura pohtii hyviä ja huonoka isännöitsijöitä: ”Hyvä isännöitsijä osaa ammattinsa ja opettelee koko ajan lisää. Tiedän kaksi sellaista. Pieni käytännön esimerkki: Tuskailimme, kun Hesari ei mahtunut kunnolla kerrostalon oven postiluukusta sisään vaan se repeytyi pahasti joka päivä. Puhelinsoitto isännöitsijälle. Kun tulimme illalla töistä kotiin, oveen oli tehty isompi luukku.

Huonompi esimerkki: Keittiössämme oli kylmä. Saunassakin oli kylmä. Enkä tarkoita lievää koleutta, vaan todellista hujua. Soitimme isännöitsijälle. Ei tapahdu mitään. Soitimme toistamiseen. Isännöitsijä toi oman lämpömittarinsa. Soitimme kolmannen kerran: ”Lämpötila saunassa on +2 ja keittiössä +14.” Alkoi tapahtua. Meidän osaltamme asia hoitui nopeasti, mutta ongelmaa korjaillessaan isännöitsijä tuli kertoneeksi, että valittihan se entinen asukaskin kylmyydestä, mutta käskin sitä vain hankkimaan miehen lämmikkeeksi. Tuo vanha rouva oli asunut asunnossa useita vuosia, palellen.” (Mari Koo)