Kulutusjuhla

Markkinointitutkimus

friday 15. decemberta 2006 klo 11.05 kirjoittajana Mari Koo

Pertti ei ilahtunut pikavippejä käsitelleestä sähköpostikyselystä: “Kyselivät, että mikä adjektiivi kuvaisi parhaiten eri vippifirmoja. Oli nuorekas, joustava, luotettava, jne jne… Voi hyvänen aika. Kaikkea sitä pitää nähdä. Onko siis joku pankki nuorekas? Tai luotettava? Tai edullinen? Tsiisus, pikavippi lähes 30% korolla!

Be Sociable, Share!

2 kommenttia kirjoitukseen “Markkinointitutkimus”

  1. Polgara says:

    Niinpä – Kanikonttorikin on edullisempi ja varmempi ;D Pikavipeistähän oli tässä tutkimus(tynkä) eli käyttäjät nuoria, maksavat takaisin nopeasti jne. Mutta entäpä ne, jotka eivät pystykään maksamaan – eivätkä tajua koko jujun ideaa, ikäänkuin pankkien kannalta!

  2. Pertti says:

    Juu, en ilahtunut, en tod. Ankara ja muuttumaton tosiasia on se, että velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa. Nih.

Kommentoi