Kulutusjuhla

Maksullisten tv-kanavapakettin markkinointi

thursday 15. februaryta 2007 klo 14.25 kirjoittajana Mari Koo

Maksullisten tv-kanavapakettien markkinointia tehdään Kuluttajaviraston mielestä harhaanjohtavin keinoin. Lisätietoa ja selkeyttä kaivataan mm. sopimusteknisiin seikkoihin (määräaikainen vai jatkuva), vaadittuihin vastaanottotapoihin (kaapeli, antenni vai satelliitti) ja valintaan vaikuttaviin yksityiskohtiin (kuten onko ohjelmat tekstitetty). Lisäksi kylkiäisten mainonnan pitää olla riittävän hillittyä eikä tarjouksen ehtoja saa präntätä epäselvästi. (Mari Koo)

Be Sociable, Share!

2 kommenttia kirjoitukseen “Maksullisten tv-kanavapakettin markkinointi”

  1. Hmm, suostuin juuri tällaiseen tarjoukseen. Kohta kotiin kopsahtaa jokin kortti. En tietenkään verrannut tarjousta mihinkään, koska myyjä oli niin kiva ja luotettavankuuloinen selostaessaan etuja puhelimitse. Ja koska olen ylimalkainen luonne 😉 Yritän muistaa raportoida kokemuksista.

  2. Matti says:

    Vanhempani olivat jo lähes rahat kädessä lähdössä ostamaan MTV3 kanavapakettia lähinnä Fakta-kanavan vuoksi kunnes selvisi viimetipassa, että antennitalouksiin ei kortilla saakaan kuin 2/4 kanavaa näkyviin. Näkyvät kanavat ovat Juniori ja Max. Kortti on samanhintainen kaapeli- ja antennitalouksiin, mutta toiset saavat 4 kanavaa ja toiset 2. Reilua?

    Ilmeisesti kuitenkin kesän aikana kaikki 4 MTV3:n maksukanavaa alkavat näkymään myös antennitalouksissa.

Kommentoi