Kulutusjuhla

Ravintola tuotti pettymyksen

thursday 1. februaryta 2007 klo 11.39 kirjoittajana Mari Koo

Lettu 3,5 -blogia pitävä turkulainen Tero lähetti mailia. Hän oli pistänyt palautetta ravintolalle ja odottelee nyt vastausta:

Olimme eilen n klo 19 syömässä Rico Delissä ja petyimme erittäin pahasti. Tyttöystäväni härkäruukku muistutti lähinnä kouluaikojen tillilihaa, itselleni tilaama pasta bolognaise ei maistunut yhtään miltään. Lisäksi tilaamamme hedelmäsmoothiet olivat niin esanssisia, ettei niitä voinut hyvällä tahdollakaan kuvitella hedelmistä tehdyksi (toki esanssistahan ne teillä valmistetaankin).

Kun käytän 25 euroa kahden hengen ateriaan, en odota ihmeitä. Odotan kuitenkin, että ruokailukokemus on vähintäänkin tyydyttävä, eikä jätä samanlaista pettymyksen makua kuin eilen teillä. Nyt koin, etten saanut rahoilleni vastinetta.”

Lisäksi Tero toteaa mailissaan:

Ruoan taso voi joskus laskea aivan uskomattoman alas. Parannusta ei tosin ole luvassa niin kauan, kuin me suomalaiset ei nosteta kissaa pöydälle, vaan tyydytään aina vastaamaan “oikein hyvää kiitos”.

Blogissani on myös vähän positiivista palautetta:

Asuntomarkkinoilla Sato ansaitsee plussan. Vihdoinkin, siis Turussa, uudisrakennukseenkin on standardiksi valittu korkealuokkaiset varusteet (rosterikoneet, parketti, lattialämmitys, ajanmukaiset kaakelit jne.). tällä kertaa rakennusyhtiö Satolle.

Risuja ja ruusuja tasapuolisesti… 😉

Be Sociable, Share!

3 kommenttia kirjoitukseen “Ravintola tuotti pettymyksen”

  1. oopa says:

    Kyseisessä ravintolassa on myös omien ja muiden tuttujen mielestä todella alhainen ruuan taso. Lettu ei siis ole ainoa, joka on pettynyt kyseiseen ravintolaan.

  2. joo says:

    Eiks ravintolassa olisi jo kannattanut mainita asiasta eikä mennä kotiin kiukuttelemaan ja kirjoittelemaan s-postia. Typerää toimintaa jos viitsi syödä ruoan ja valittaa.

  3. Tero Ylitalo says:

    Niin, oikeassa olet. Kuulun itsekin tähän suomalaiseen juroon kastii, joka tyytyy vain hiljaa purnaamaan pöydässä eikä kehtaa asiasta sen enempää meteliä nostaa.

    Toisaalta, tämän tyyppisissä ruokaloissa ei tarjoiluhenkilökunta voi paljoakaan tehdä, vaan syyt laadun heikkouteen löytyvät täysin muualla taustaorganisaatiossa. Siksi tarjoilijatytöille purnaaminen ei ehkä olisi kovinkaan asiallista.

    Silti, eikö kuitenkin ole tärkeintä että jollain tavalla osoittaa tyytymättömyytensä? Oli se sitten sähköpostin välityksellä, jota me suomalaiset niin kovin mielellämme käytämme.

    Ps. Eipä ole ravintolalta tullut vastausta palautteeseen

Kommentoi