Kulutusjuhla

Hyvää kuluttajapalvelua

Ruokakeskon kuluttajapalvelua on aiemminkin kehuttu: nettisivujen kautta palautteen antaminen onnistuu vaivattomasti, eli valitin itse tällä viikolla Pirkka-naposteluporkkanoista, jotka maistuivat lähinnä puulta. Sain sähköpostiin vastauksen puolessa tunnissa ja kotiin tipahti postitse viiden euron tuotehyvitykseen oikeuttava kuponki. (Mari Koo)

3 Comments

  1. Mitä vastasivat? Aikooko ne valmistaa porkkanat jatkossakin sellusta ja lahjoa Marin hiljaiseksi 🙂

  2. Tällaisen viestin sain:

    ”Kiitos yhteydenotostanne, joka koski pakkauttamaamme Pirkka-tuotetta. Kaikki saamamme kuluttajapalaute on meille erittäin tärkeää valvoessamme tuotteidemme laatua. Pahoittelen, että kyseinen tuote on aiheuttanut teille pettymyksen.

    Ilmoitamme havaitsemastanne laatuvirheestä Pirkka-naposteluporkkanoiden pakkaajalle. Antamienne päiväystietojen avulla tuotantoerä voidaan jäljittää. Toivon, että luottamuksenne tuotteeseen säilyy tapahtuneesta huolimatta.

    Lähetän teille postitse tuotehyvityssetelin korvauksena viallisesta tuotteesta.

    Aurinkoista kevättä!”

    Eli katellaan, kuinka porkkanoille käy! Noissa on aika usein laatuvaihtelua, joskus ovat tosi hyviä, mutta joskus tuntuu kovin sellumaiselta 🙂
    Toki minua voi myös yrittää ostaa hiljaiseksi 😀

  3. Ai vaihtelua? Mulla on sitten vaan käynyt huono tsägä, kun olen tähän mennessä tavannut vain huonoja pirkkanaposteluporkkanoita. Kilon pusseissa on sen sijaan välillä varsinaisia löytöjä, vaan arvaapa muistaako sitä mitään valmistajan nimeä enää minuutin päästä.