Kulutusjuhla

Levyalessa ei vieläkään osata

Levyale sai viime vuonna kritiikkiä huonosti hoidetusta kampanjasta. Tänäkään vuonna ei mene ihan parhaalla mahdollisella tavalla, eli Olli S on ärsyyntynyt, koska mainostettu levyale toimii heikosti: ”Löysin 11 albumia, jotka merkkasin muistilistaani “voisi ostaa” -hengessä. Huomasin kyllä, että Kaikkia tuotteita ei ole saatavissa yhdestä kaupasta, sillä valikoima vaihtelee myymäläkohtaisesti ja tiesinhän minä sen viime vuodelta.Silti minua nyt vähän vituttaa. Olen käynyt kahdessa kaupassa, kahlannut sotkuisia levylaareja varttikaupalla ja mitä on jäänyt käteen? Yksi (1) cd.

En voi välttyä ajatukselta, että tämä on ns. paskaa mainontaa.” (Mari Koo)

1 Comment

  1. Itseäni kyseinen ale ei hetkauta mitenkään, vaikka olenkin keskivertokansalaiseen verrattuna musiikin suurkuluttaja. iTunesin kautta saan haluamani levyt ympäri vuoden samaan hintaan tai jopa edullisemmin kuin levyalesta. Hankinnan helppoudesta puhumattakaan.

    Kaupasta ostettu CD ei mielestäni tarjoa mitään sellaista lisäarvoa musiikin kuunteluun, että viitsisin lähteä plaraamaan kaupan alelaatikoita. Toista oli vinyylilevyjen aikaan, jolloin jo levynkannet olivat iso syy ostaa oma levy eikä äänittää sitä C-kasetille (kuka muistaa sellaisen tallennusmuodon) kaverin kokoelmista.