Kulutusjuhla

Tyyliä hammasharjoihin ja mainontaan

thursday 21. februaryta 2008 klo 12.12 kirjoittajana Mari Koo

PA toivoo hammasharjoilta tyyliä sekä tuotekehitykseen että mainontaan: “Pepsodent näkyy viimein päässeen teknologiakeskeisyydestä yli, ja mainostaa näkyvästi uutta Style-Tech-design-harjaansa. Surkuhupaisaa on, että tämänkin mainostekstit on tehty teknokärki edellä niin kuin meillä päin tavataan koleasti sanoa. Parempi ulottuvuus, parempi teho. Ihanko totta kukaan ostaa hammasharjaa siksi, että sitä väitetään tehokkaaksi. Miksei siinä lue markkinoiden ainoa makean näköinen ja tuntuinen hammasharja, jos se kerran pyrkii sitä olemaan.” (Mari Koo)

Be Sociable, Share!

2 kommenttia kirjoitukseen “Tyyliä hammasharjoihin ja mainontaan”

  1. Polga says:

    Kelpaisi tännekin kivan näköinen harja, vaikka kylpyankkaharja ,D Tehokaskin saisi olla, ziitosta vaan. Ei vältt. virtaviivainen, sekovärinen, jossa on harjakset vielä kolmea eri väriä. Vaan semmoinen – nätti! Että tahtoisi DESIGN-HAMMARHARJAN – KIITOS! Huhuu, kuuluiko? ,>

  2. Polga says:

    Hammar… ei sentään, HAMMASharjan kuitenkin!

Kommentoi