Kulutusjuhla

Valita, jos digiboksin tekstitys tökkii

wednesday 6. februaryta 2008 klo 15.28 kirjoittajana Mari Koo

Kuluttajavirasto kehottaa valittamaan, mikäli digiboksi kärsii tekstitysongelmista: “Tekstityksen temppuillessa kuluttajan kannattaa mahdollisuuksien mukaan ensin yrittää selvittää, mistä virhe mahdollisesti johtuu. On esimerkiksi hyvä tarkistaa, että asetukset ovat oikein, päivitykset ajan tasalla ja antenniolosuhteet kunnossa. Myös käyttöohjeet kannattaa lukea tarkasti. Apua voi kysyä esimerkiksi digitv-infosta, Yleisradion omasta infosta tai kaapelitv-operaattoreiden asiakaspalvelusta.Jos asia ei omin voimin korjaudu, kannattaa ottaa yhteyttä myyjään. Kuluttajavirasto/kuluttaja-asiamies on laatinut kuluttajille valitusmallin, joka helpottaa asian selvittämistä.” (Mari Koo)

Be Sociable, Share!

Kommentoi