Kulutusjuhla

Lehtien asiakaspalveluinfo

Kriisi tarvitsi Aku Ankan asiakaspalvelua puhelimitse: ”Lehti, jonka erheetöntä palvelua olemme arvostaneet tähän asti kovasti sai hetkessä roimat miinuspisteet täysin ala-arvoisesta asiakaspalveluinformaatiosta: apinalaatikossa oli asiakaspalvelun puhelinnumero ja sähköisen asiakaspalvelun osoite, mutta ei mitään muuta. Ei ollut asiakaspalvelun aukioloaikoja eikä puhelun hintaa, vaikka 030-numero indikoi mahdollista törkykallista soittoa – mutta kun ei edes tiedä kuinka kallista.

Lopputuloksena tuli ensimmäisen kerran soitettua 15 minuuttia asiakaspalvelun sulkeutumisen jälkeen. Ja toisen, onnistuneen soiton hinta on mysteeri ilmeisesti puhelinlaskun tuloon asti, koska asiakaspalvelutilanteessa puhelun hinnan kysyminen sitten kuitenkin lopulta unohtui.” (Mari Koo)

1 Comment

  1. Sattuipas sopivasti silmiini tämä kommentti. Yritin nimittäin juuri vartti sitten n:nen kerran Sanoma Magazinesin asiakaspalveluun peruuttaakseni tilauksen. Kyllähän Norah Jones on hyvää musiikkia, mutta kun samaa biisiä on kuunnellut puoli tuntia, alkaa ottaa pattiin.

    Kävi jo kyllä mielessä, että alan boikotoida kyseisen firman lehtiä, koska asiakaspalveluun on näköjään puolimahdotonta päästä. Ja minäkin mietin tuota puhelun hintaa. Eikö se pitäisi ilmoittaa?