Sonera ilmoitti muuttavansa nyt maksuttoman 0800-puhelinpalvelunsa maksulliseksi 0200-numeroksi kertoen, että asiakaspalvelu paranee ja asiakkaiden toivotaan käyttävän yhä enemmän nettiä tarpeidensa hoitamiseen.

Benrope ei tykkää:

”Millä helvetillä minä voin ilmoittaa intterneetitse siitä, että minun laajakaistaliittymäni on jälleen kerran nurin? Ei jumalauta! Ja uskooko kukaan oikeasti siihen, että asiakaspalvelu parantuisi? Vaan kannattaako Elisaankaan vaihtaa, kun olen siitäkin kuullut vain pelkkää kakkaa. Voiko kansanedustajani vaikuttaa jotenkin asiaan? EU-direktiivi? Mustanaamio? Jätkät?”

Eikä Kirsikään oikein usko Soneran lupauksiin:

”Asiakaspalveluun ja Soneran tekniseen tukeen soittava asiakas joutuu pulittamaan myös jonottamisesta.
Sonera kuulemma taas lupaa parantaa puhelinpalvelutasoa ja lyhentää jonotusaikoja. On luvannut julkisuuden edessä ennenkin – ja pitänyt sanansa, kunnes julkisuus on tasaantunut. Nyt kuuluu taas tarinoita mammuttipitkistä jonotusajoista.”

Soneran asiakaspalvelusta aiemmin Kulutusjuhlassa kirjoitettua:

Soneran puhelinlinjat hämmentävät

Sonera ja asiakaspalvelu