Kulutusjuhla

Niin hyvä asiakas

Narratiiveja-blogin ee on tuttu asiakas päärakennuksen Unicafessa: ”Viime viikolla eräs tädeistä sanoi minun olevan oikea unelma-asiakas. Tänään sama täti oli kassalla, ja kaivoi kassan alta minulle pahvilaatikon lounastarjottimelle. ”Näitä jaettiin perjantaina niin mä otin sulle yhden talteen, kun sä olet niin hyvä asiakas”.

Paketissa oli Pauligin termosmuki. Kiitos huomaavaisuudesta, mutta meniköhän tämä asiakassuhde nyt jo vähän liian pitkälle? Pitäisikö minun jo valmistua? Ja viedä Unicafen tädeille karkkirasia muistoksi?” (Mari Koo)

3 Comments

  1. Itse huolestuin kun taannoin Annankadun SubWay:ssä melkein aloitettiin leipäni teko ennenkuin avasin suuni. Onneksi siellä henkilökunta vaihtuu, vaikka tilaukseni ei.

  2. Mulla taas on tavoitteena tulla parissa kalliimmanpuoleisessa ravitsemusliikkeessä niin kantikseksi, että tarjoilijat kysyvät ”se tavallinen?” kun tulen sisään 😉 …vaan taitaa jäädä haaveeksi.

  3. Ruokalistalla pitää tietysti olla oma annos tyyliin Kaisa 6″ 3,80€, Kaisa 12″ 7,20€. 😉