Kulutusjuhla

6 Comments

  1. Toi on niin ärsyttävää. Ihan niinku Elloksellakin, uusi tilaaja saa 50% alennuksen kalleimmasta tuotteesta ja sitten samaan aikaan on tarjous vanhoille asiakkaille 30% kalleimmasta tuotteesta. Eikö niitä vanhoja asiakkaita kannattaisi vaalia..

  2. Yhteensä 90 prossaa! Eiku tilaamaan…

  3. Hassua tuossa on se, että tarjouskirjeet tulivat ainakin minulle samalla nimellä.

  4. Samalla nimellä ja samana päivänä nuo kuvatut tarjoukset tipahtivat minunkin postiluukustani.

  5. Huvitttavinta ja surullisinta noissa TM:n tarjouksissa on se, että se alennus (olipa sitten 40 tai 50 prossaa) on laskettu sellaisesta hinnasta, joka ei heillä käytännössä ole lainkaan käytössä. Eli heillä on olemassa sellainen korkea ”nimellishinta” lehdelle, josta sitten noita alennuksia on helppo laskea ja antaa. Jos lehden tilaa ihan normaaleja kanavia pitkin (ilman mitään tarjouksia), niin se tosiasiallinen normaali tilaushinta on huomattavan paljon sitä nimellishintaa alhaisempi ja huomattavan lähellä noita 40 ja 50 prossan tarjouksia. Harhaanjohtamista siis noi tarjoukset. Näin asia ainakin oli muutama vuosi sitten ja tuskin on siitä miksikään muuttunut.

  6. Markkinoinnissa testataan usein erilaisten tarjousten tehoa jakamalla kampanja osiin, joissa tarjotaan eri hintoja tai eri tilaajalahjoja tms. Tosi noloa, että rekisterit ovat niin huonossa kunnossa, että tarjouksia tulee useampi samalle henkilölle. Tai ehkä tässä on käynyt niin, että samaa rekisteriä on käytetty eri versioihin – hups!