Varahvonttaa kiukuttaa Sonera: ”Ensinnäkin olen nyt saanut Soneralta käsittämättömän tökeröä viestintää ja asiakaspalvelua. Toisekseen olen ollut Soneran uskollinen asiakas yli kymmenen vuotta ja kaatanut aika paljon rahaa siihen firmaan. Kiitokseksi uskollisesta asiakkuudesta saa jotain ihme perseilyä ja luurin korvaan.

Miksi ne useat eri asiakaspalvelijat eivät voineet sanoa heti maanantaina, että tehdäänpä vikailmoitus? Mikseivät ne voineet vaikka tarjota sitä halvatun nettitikkua siksi aikaa kun laajakaista ei toimi? Miksi pitää olla niin tylyä ja tyhmää? Onko fiksua ja kauaskatseista toimia niin, että pakkonaitetaan asiakas pitkään määräaikaiseen sopimukseen ja kohdellaan sitä sitten kuin jotain jumalanhylkäämää tehotuotantoelukkaa?” (Mari Koo)