Kulutusjuhla

Fiksu yritys reagoi nettiasiakaspalautteeseen

monday 14. decemberta 2009 klo 11.10 kirjoittajana Mari Koo

Viidakkorummussa on testattu muutaman yrityksen reagointia nettisivujen kautta annettuun palautteeseen. Toiset eivät reagoi lainkaan, mutta parhaiten Jaria palveli K-rauta: “Laitoin pari kuvaa K-Rautaan (Itäharju) WC-pytystämme, joka oli IDOn kalleimpia malleja vuosi sitten. Nyttemmin siinä ei enää huuhtelupainike toimi, vaan jää pohjaan jumiin. Eli paskapytty olikin paska pytty!

Kysyin voiko asialle tehdä jotain, vai otanko itse viilan käteen? Runsas vuorokausi palautteen lähettämisen jälkeen IDOn asiantuntija soitti ja kyseli tarkkaan ongelman. Lupasin tarkistaa että osa on kunnolla kiinni, ja jos on, soitan hälle takaisin ja hän lähettää uudet osat postitse kotiin asti.” (Mari Koo)

Be Sociable, Share!

Kommentoi