Kari on kirjoittanut pitkän kirjeen Soneralle laajakaistaan liittyen. Kirje sisältää mm. asiakaspalvelukokemuksia: ”Soitin uudestaan keväällä tulleen aanelosen kertomaan asiakaspalvelunumeroosi, jossa tällä kertaa päätin tavoitella Neuvontaasi, ja sinä puolestasi laitoit Vivaldin soimaan. Panin puhelimen kaiuttimen päälle, keitin kahvit ja tekaisin voileivät, join kahvit ja söin voileivät, kävin pihalla tupakalla, jossa tupakkaa rauhassa poltellessani kuuntelin rätisevää Vivaldia ja jo aiemmin tapaamani Vakuuttavaäänisen kehotusta odottaa vielä hetki, palasin sisälle ja lukaisin päivän Kalevan, kunnes melkein pelästyin kun ihan elävä naisääni vastasi puhelimeen keskeyttäen musiikkihetkeni.

Ääni kuului Neuvontasi ystävälliselle naishenkilölle, joka oli hyvin koulutettu tai työssään karaistunut kohtaamaan jonotuksessaan pahantuulisiksi kääntyneitä asiakkaita. Joka tapauksessa hän nopeasti ja asiallisesti teki kanssani uuden liittymäsopimuksen, joka kuulemma tarvitaan siitä huolimatta, että joka tapauksessa olin jo alkanut maksaa Sinulle kahden megan laajakaistasta. Lupasi vielä kiirehtiä liittymän avaamista. Hän jopa varovasti piti mahdollisena, että tähdellistä informaatiota oli saattanut jäädä toimittamatta taloyhtiön asukkaille tai ainakin minulle.” (Mari Koo)