Kulutusjuhla

Welhon yhteydet pätkivät

Twitterissä useapi on raportoinut Welhon ongelmista: #Welho -osastolla kommentoidaan pätkimisiä. Joni raportoi tilanteesta myös blogiinsa ja lähetti viestiä Welhon asiakaspalveluun viikonloppuna. ”Tämä mun 10Mb/s kaapelimodeemiyhteys on toiminut viime aikoina ala-arvoisesti. Yhteys on pätkinyt vajaan viikon aikana suunnilleen joka päivä, usein todella pahasti. Hetkellisesti netti toimii normaalisti (nopeasti), mutta suurimman osan ajasta tökkii niin, että läpi ei tule mitään tai hyvin vähän. Olen välillä kokeillut resetoida kaapelimodeemin (virrat pois ja takaisin), mutta tämä ei ole auttanut.” (Mari Koo)

3 Comments

  1. Mulla on ollut ihan samoja ongelmia. Pätkii ja toimii. Welhon huoltomies on käynyt kahdesti, jolloin yhteys on toiminut kuin unelma. Toisella käyntikerralla huoltomies oli säätänyt taajusvahvistinta(?) mutta silti yhteys tökki jo samana päivänä. Nyt on kuitenkin mennyt jo pari viikkoa (kop kop) ettei ole tarvinnut soittaa welhon asiakaspalveluun. Nopeustesti (https://www.welho.fi/nopeus/nopeusmittari) kannattaa tehdä welhon ”omalla” testerillä jolloin siitä jää jälki, ns. mustaa valkoisella.

  2. Päivitystä mun Welho-tilanteesta: http://jonik.posterous.com/welholta-saa-viela-hyvaakin-palvelua
    Ainakin nyt näyttää taas hyvältä, ja jos pätkiminen palaa niin tiedän mitä tehdä.

    Kiitti Lauri muuten tuosta nopeustestivinkistä; en tiennyt että Welholla on oma.

  3. Welholla on ollut viimeisen vuoden erilaisia DNS-ongelmia. Vioista saa ihan turhaan valittaa, eivät edes halua korjata, myös vastuun välttelyä ja suoranaista asiakkalle valehtelua esiintyy.
    Nyt huippuna on jonkin proxyjutun takia meili jo kolmatta päivää poikki.
    Lähenee petosta tämä touhu.