Kulutusjuhla

Nissen ei palvellut aurinkolasiostajaa, mutta Arvolalla oltiin asiantuntevia ja ystävällisiä

tuesday 1. marchta 2011 klo 21.56 kirjoittajana Mari Koo

Essi lähti aurinkolasiostoksille, mutta Nissenin asiakaspalvelun laatu ei vakuuttanut: “- – – koska tähtäimessä oli myös sporttailuun soveltuvat arskat, pyysin myyjää avaamaan lukitun Oakley-kaapin. Myyjä ei suinkaan kiirehtinyt avaustoimeen, vaan pyysi ottamaan vuoronumeron. Otin numerolapun ja seisoskelin hönttinä tovin katsellen, kuinka kaksi myyjää touhuili omiaan (muita asiakkaita ei heillä ainakaan ollut palveltavana). Lopulta totesin, että voin käyttää kalliin aikani muuhunkin kuin silmälasikaapin tuijotteluun.

Äänestin itseni jaloillani Optikko Arvolalle. Siellä minua palveltiin oitis asiantuntevasti ja ystävällisesti. Lasit kiillotettiin, hintaan sisältyi pramea kotelo ja asetuksiakin vähän säädettiin. Nyt omistan hirmukalliit aukkarit (työkaverin termi, käytössä todennäköisesti vain Lahdessa..), jotka kuitenkin toimivat sekä urheilussa että terassilla. Eli silkkaa säästöä!” (Mari Koo)

Jaa tietoa eteenpäin

Yksi kommentti kirjoitukseen “Nissen ei palvellut aurinkolasiostajaa, mutta Arvolalla oltiin asiantuntevia ja ystävällisiä”

  1. Almamaria says:

    Samoin olen tehnyt, onneksi on ollut valinnanvaraa. Arvola on huippu paikka, olen ostanut parhaimmat (eikä suinkaan kalleimmat) lasini sieltä asiantuntevan myyjän avustuksella. Niin tyytyväinen olin, että todennäköisesti ostan seuraavatkin lasini sieltä. Asun 300 km päässä, joten ihan vain niitä laseja varten en tohdi lähteä matkustamaan 🙂

Kommentoi