Noora fanittaa Stockmannin Hulluja päiviä, mutta ei haluaisi samoja päiviä nettiin: ”Hullut päivät edustavat minulle kuitenkin jotain muuta kuin perinteistä ostostentekoa. Se on kulutusjuhla sanan varsinaisessa merkityksessä. Ostoskarnevaali. Toinen ja kolmas joulu. Jonotus, ryysiksessä luoviminen, hektisyys ja jännitys tavaran riittävyydestä sekä pelko siitä, joutuuko viimeisestä kappaleesta jopa taistelemaan kyynärpäin, kuuluvat asiaan. Verkossa koko Hullujen päivien olemus ja ydin häviävät. Hulluista päivistä tulee vain yksi tavallinen päivä tehdä verkko-ostoksia alennetuin hinnoin.

Ehdotankin, että mikäli Stockmann aikoo vastaisuudessakin jatkaa Hulluja verkkopäiviä, luotaisiin verkko-ostosten tekemiselle tavaratalojen olosuhteita vastaavat puitteet. Välkkyviä valoja, lisää keltaista väriä, tuotteiden oheen tieto siitä, kuinka moni ihminen sitä katsoo samaan aikaan kanssasi, sekä jäljellä olevien tuotteiden uhkaavasti vähenevä määrä.” (Mari Koo)