Kari Rydman kritisoi mainontaa: ”Eivätkä mainoksetkaan sitä tarkoita että se mitä ne väittävät olisi muka totta. ”Kyllähän se kaikkien pitäisi tietää”, he sanovat. Naisille tarjotaan tököttiä, joka ”pidentää ripsiä 67 prosenttia”. Ja varmemmaksi vakuudeksi näytetään naista jonka tekoripset näyttävät 200-prosenttisilta niin että huonosilmäisetkin vakuuttuvat. Miehille taas tarjotaan ”täysin vaarattomia” pillereitä, joiden ansiosta se elin jossa miehen aivot useimmin sijaitsevat pitenee nopeasti ja rajusti. ”Koska naisesi vaatii”, huijarit vakuuttavat sen naisen puolesta.

Naisille kohdistettua huijausmainontaa puolustellaan sillä, että naisilla on ”oikeus unelmoida”. Onhan heillä toki, ja myös oikeus maksaa hirmuisia summia tyhjästä. Koska unelmoida ”täytyy”, naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä. Niin yksinkertaista se on.” (Mari Koo, kiitos linkistä Kaisa K!)