Kemikaalikimarassa kerrotaan hiuksille tapahtuneesta pilallemenosta, joka tapahtui Schwarzkopfin varsin normaalien tuotteiden yhteydessä. Anja reklamoi tuotteista iäkkään sukulaisensa puolesta, mutta Schwarzkopf ei vastaa. ”Sähköpostivaihdon jälkeen sain ohjeeksi lähettää sekä tuotteet että näytteen paakkuuntuneista hiuksista Henkelille. He puolestaan toimittivat ne eteenpäin Schwarzkopfille Saksaan analysointia varten. Kun vastausta ei vielä parin kuukauden jälkeen kuulunut, lähetin Henkelille tiedustelun asiasta. Saksasta ei kuulemma ollut tullut vastausta – eikä sieltä vastattu edes uuteen tiedusteluun. Suomen Henkel on toiminut asianmukaisesti ja on tässä asiassa ikävässä välikädessä, jos kerran päämies ei tee asialle mitään. [- – -] Facebook-viestiini ei vastattu, vaan se poistettiin sivulta kokonaan. Joten laitetaanpa ihan yleiseen tietoon, miten suuri yritys suhtautuu asiakaspalautteeseen. Tässä kirjoituksessa on mukana saksankielinen tiivistelmä, jotta asiakaskunta Saksassa saa tietää, miten välinpitämätömästi Schwarzkopf suhtautuu asiakkaalta tulleeseen varsin vakavaan palautteeseen. Heillä oli monta kuukautta aikaa selvittää asia ja korjata tilanne, mutta eivät vaivautuneet sitä tekemään. Suomalaisnaisen hiukset ja asiakaspalvelu eivät Schwarzkopfia kiinnosta. ” (Mari Koo)