Jari Parantainen kertoo, kuinka hänen omenien ostohalukkuutta lisäsi se, että hedelmistä tarjottiin enemmän tietoa kuin pelkkä lajike: ”Kasan päällä roikkuvassa lapussa luki, että lajike on Melinda Golden. En muistanut sellaisesta koskaan edes kuulleeni. Ei auttaisi kuin kokeilla. Kahmin pussiin vain neljä, ettei tulisi isoa pettymystä. Sitten äkkäsin vieressä toisen kilven. Siinä olikin tuotteesta lisää luettavaa. Ai tämä kasvaa Italian Alpeilla? Se onkin mukava paikka, olen käynyt siellä patikoimassa vaimoni kanssa. Ja makea, se ei harmita kaltaistani herkkupersettä koskaan. Lisäksi aromikas. Ei siis sellainen laimean mauton, kuten keltaiset omenat usein.

Selvä, päätin mättää pussiin pari Melindaa lisää.

Tuotekuvaus siis lisäsi italialaisen hedelmän menekkiä peräti 50 prosenttia.” (Mari Koo, kiitos linkistä Kaisa K:lle!)