Kulutusjuhla

Urheiluliivivalmistajien asiakaspalvelua: Anita kertoo alkuperästä jotain, Shock Absorber ei edes vastaa viesteihin

Pitsiunelmien Rinna on tehnyt alusvaatehankintoja vastuullisuus mielessään. Pettymyksen on tuottanut urheiluliivi Shock Absorberin asiakaspalvelun puute: ”Löysin Anita-nimisen liivifirman, joka ompeluttaa tuotteensa – ainakin osan niistä – Tsekeissä ja ostin heiltä uudet sporttiliivit (entiset ovat totaalisen räjähtäneet, ilo päästä niistä eroon). Nettisivuilla ei ole mitään tietoa mistään, mutta sain kysymykseeni vastauksen, että nettisivut uudistetaan tämän kesän aikana ja sinne tulee selvää tietoa liivien valmistuspaikoista. Odotan innolla!! Hankkimani liivit pitävät kummut ojennuksessa lenkkeillessäkin, eikä hinta ollut sen korkeampi kuin kilpaiijalla.

Olen tosi helpottunut tästä löydöstä, sillä kilpaileva sporttiliivimerkki Shock Absorber ei ole neljästä (4) yhteydenotosta huolimatta vastannut MITÄÄN tiedusteluihini liivien valmistuspaikasta tai siitä miten ompelijoiden kelvolliset olot taataan. Sieltä on kyllä tullut automaattivastaus ”vastaamme 48 tunnin kuluessa”, joten viestini ovat menneet perille. Olen todella, todella ärtynyt kyseiseen lafkaan – koskaan, ikinä ei ole näin epäkohteliaasti jätetty vaan vastaamatta.” (Mari Koo)

1 Comment

  1. Sain vihdoinkin ShockAbsorberilta vastauksen, joka on suppea mutta sinällään kelvollinen. Herättää kyllä vahvan epäilyksen sitoutumisesta ihmisoikeuksien kunnioitukseen ja asiallisiin työoloihin, että kommenttia aiheesta pitää oikein nappikoukulla kiskoa. On kummallista, että tuotannosta ei haluta kertoa MITÄÄN nettisivuilla ja mystinen tekninen häiriö estää tätä aihettä käsitteleviin kysymyksiin vastaamisen.