Kalle Haatanen löysi televisiostaan uuden ominaisuuden ja pohtii teknologian ja kuluttajien nykysuhdetta: ”Aloin tappaa aikaa seikkailemalla taulutelevisioni valikoissa. Pian törmäsin valikkoon, jossa kysyttiin, otetaanko Image+ kuvanparannusteknologia käyttöön. Mikäs siinä, ajattelin, ja luulin, että kyse oli vain jostain pikkujiposta, jolla säädetään kuvan kontrastia tai jotain vastaavaa. Ällistykseni oli suuri, kun sain huomata, että kuva muuttui aivan loistavaksi. Vain yksi mysteeri jäi vaivaamaan. Jos ne kykenevät luomaan näin ällistyttävää teknologiaa, miksi ihmeessä tämä ei ole jo oletusarvoisesti laitteen ominaisuus? [- – – ] Kuluttajasta on tullut testikäyttäjä, ja samalla laitteiden tuotantoprosessin yksi keskeisimmistä osista – laitteiden toimivuuden varmistaminen – on sälytetty kuluttajan harteille. Tämä aiheuttaa suurelle osalle kuluttajista teknoraivoa (oikeutettua sellaista), mutta ne kuluttajat, jotka ostavat kaikkein eniten juuri uusinta uutta, haluavat olla aallon harjalla, menevät mielihyvin mukaan tähän tuotteiden projektiluonteeseen. Tunnustan, kuulun tähän joukkoon. Meissä asuva pieni insinööri riemastuu saadessaan päivittää kännykkäänsä tai televisiotaan.” (Mari Koo)