Lauantaina nostin Pirkan ja hänen seurueensa kokemat ongelmat ravintola Belgessä: heiltä veloitettiin eri hinta kuin mitä oli menussa. Palautteeseen reagoitiin ja Pirkka kertoi tekstin kommenttiosastolla saaneensa pahoittelut ja selityksen tapahtuneelle. Lisäksi ravintolasta tarjottiin Pirkalle lahjakorttia hyvitykseksi.

Saman kokeneille asiakkaille luvataan hyvitys hinnoista, mikäli heillä on kuitti tallessa (tosin harvalla sitä lienee, ja pelkän tiliotteen perusteella taitaa tässä tapauksessa olla vaikea todentaa joutuneensa yliveloitetuksi). Myös alkuperäiseen tekstiini on nyt päivitetty Pirkan kommentti.

Vielä lisäys eli kannattaa tietysti aina näissä nettiin julkaisemissaan palautteissa muistaa Pinserin Samin sanat:

”Muista suhtautua positiivisiin kokemuksiin yhtä suurella innolla kuin negatiivisiin. Jos saat hyvää kohtelua kaupassa, kerro siitä. Jos blogikirjoitus innostaa sinua käymään ravintolassa, kerro asiasta kommenteissa ja linkitä siihen omasta blogistasi. Käytä valtaasi myös positiivisten asioiden levittämiseen.”