Minna osallistui yritysten ja palveluiden kehumistoiveeseen ja lähetti viestissään seuraavat kiitokset:
”Erityisesti haluaisin kiittää:
Mifukon verkkokauppaa, josta tilasin viime joulun alla pari nahkaranneketta. Tuotteet tulivat perille ongelmitta ja nopeassa aikataulussa, mutta pari viikkoa myöhemmin minulle soitettiin ja kysyttiin, onko tilaus tullut jo perille. Heillä oli ilmeisesti ollut jokin sekaannus varastossa ja he halusivat soittaa ja varmistaa! Soittaja oli ystävällinen ja hyväntuulinen ja toivotti hyvät joulut. Tuli hyvä mieli ja taas lisäperusteet sille, että pieniä yrityksiä kannattaa suosia.
Turun Motivus Center, josta oli mahdollista neuvotella maksuaikaa kausikortille. Ilmoitin heti kättelyssä, etten pysty maksamaan kerralla jäsenmaksua (69 e) ja kausimaksua (84 e), mutta saan palkan parin viikon kuluttua. Korttini voimassaolon eräpäiväksi laitettiin palkkapäiväni ja pääsin seuraavana päivänä jo treenaamaan.
Hesarin puhelinpalvelu. Joka kerta, kun olen itse soittanut tai minulle on soitettu, asiat ovat hoituneet vaivattomasti ja palvelu on ollut ystävällistä ja kiireetöntä.”
– – –
Samalla Minna muistutti, että asiakaspalvelijat ilahtuvat positiivisesta palautteesta, mutta liian harvoin sitä muistetaan tai osataan sanoa.
Eli arkisista, kivoista kokemuksista, vaikkapa tarjoilijan hymyilevästä ja ystävällisestä palvelusta, voisi sanoa kiitokset myös suoraan tarjoilijalle. Siinäpä siis seuraava haaste: kiitä tai kehaise samantien, kun siihen on aihetta!
Eko-Matti
Mifukolle plussat täältäkin! Näin heidän sandaalit myyntitapahtumassa, mutta sopivan kokoisia ei heillä silloin ollut mukana. Pistivät sovitusti tulemaan oikeaa kokoa olevat kotiosoitteeseen.
Mari
Kiitokset positiivisesta palautteesta. Mifukolaiset iloitsevat tästä kovasti ja toivottavat hyvää kesää!