Kuluttajavirasto muistuttaa, että uuden lain ansiosta kuluttaja voi hakea TeliaSoneran pääsiäisen sähköpostikatkoksien vuoksi hyvitystä, vaikka TeliaSonera on ilmoittanut antavansa korvauksia automaattisesti vain yrityksille. (Mari Koo)
Kuluttajavirasto muistuttaa, että uuden lain ansiosta kuluttaja voi hakea TeliaSoneran pääsiäisen sähköpostikatkoksien vuoksi hyvitystä, vaikka TeliaSonera on ilmoittanut antavansa korvauksia automaattisesti vain yrityksille. (Mari Koo)
Just Sopivasti
Mielenkiintoista. Varsinkin kun kyseessä on maksuton lisäpalvelu netin yhteyteen. Eli hyvitystä palvelusta, josta ei muutenkaan maksa mitään.
Matti
Vaan palveluntarjoajalla on silti vastuu palvelun ylläpidosta jos semmoista kerran tarjoaa, oli ilmainen tai ei. Mielestäni on ihan oikeutettua, että yksityishenkilötkin voivat hakea hyvitystä. Ei halpa hinta tai edes ilmaisuus ole mikään syy tarjota sekundaa kuluttajille.