Kulutusjuhla

Asiakkaan huomautuksesta huolimatta viallinen palaa myyntiin

ee hämmästelee, miksi viallinen vaate palaa myyntiin: ”[- – -] sovitin H&M:llä villatakkia, josta irtosi sovituskopissa neppari. Vein villatakin sovitusneidille, joka pyysi minua viemään sen kassalle. Tulin puolen tunnin päästä takaisin ostaakseni ehjän kappaleen, ja löysin nepparivikaisen taiteltuna päällimmäisenä hyllyn pinosta.

Mikä tätä maailmaa vaivaa? Sana ei kierrä, hyvän moraali ei toteudu.” (Mari Koo)

2 Comments

  1. Ehkä he myyvät mielummin sen alennuksella? Monestihan viallisen tuoteen saa 10% alella.

  2. HM:n kohdalla noudatettaneen niin sanottua ”Toivottavasti asiakas ei huomaa” -ajattelua. Valitettavasti samaan on törmätty toki muuallakin. Tietenkin voisi ajatella että HM:n kohdalla asiakkaan voi olettaa tietävän jo kauppaan astuessaan mitä odottaa.