Olmi analysoi Kauppalehti Optio-lehteä ja sen myötä myös trendejä: ”Siinä vasta muuten onkin juppilehti, on viini- ja ravintola-arvosteluja, pukeutumisvinkkejä pukumiehille ja muuta vastaavaa tuubaa. Niin, ja tietenkin kalliiden automerkkien mainoksia. Musta tuntuu, että mä en oikein istu sen lehden lukijakuntaan. Mun on jotenkin helvetin vaikeaa ottaa vakavasti ihmistyyppiä, joka miettii, onko kesän in-materiaali pellava vai kashmir, ja kumpi on stylempi, grafiitinharmaa vai grafiitinharmaa. Tai että mikä kaulusmalli on puvussa nyt kolee ja mikä ei. Kun pysyy tiukasti klassisella teepaita+farkut+buutsit- linjalla, ei kulu aikaa moiseen turhanpäiväiseen vatulointiin.” (Mari Koo)
Matti
Sitten ei kannata tutustua ulkomaalaisiin miestenlehtiin kuten Details tai Esquire…