Kulutusjuhla

Stockmannin Boston-kampanja tuo mieleen vanhan tupakkamainonnan

Mikko on Ammatinvalintaopas-blogissaan ihmetellyt pilke silmäkulmassa useampaakin mainosta. Yhtenä on nyt mukana Stockmannin parhaillaan menossa oleva Say Yes to Boston -kampanja:

”Kuulun siihen huuruiseen sukupolveen, joka vielä muistaa ajat, jolloin savukkeita sai vapaasti mainostaa joukkotiedotusvälineissä sekä kaupungin kaduilla. Niinpä olin vähintäänkin huvittunut Stockmannin uusimman kampanjan teemasta. Eikö kellään muulla todellakaan ole tullut tupakki mieleen viime päivinä Stockalle sisään astuessa?

Sanokaa vaan reilusti Yes Bostonille! En minä sillä, että assosiaatio amerikkalaistyyppisiin filtterisavukkeisiin mitenkään uhkaisi Stockmannin raikkaan urheilullista imagoa, mutta jotain hassua tuossa kyllä on. No, ilmeisesti vuotta 1978 edeltäviä asioita alitajunnassaan kantavat ovat tavaratalolle vain arkeologista marginaaliryhmää.

(Kiitos Kaisa K:lle linkistä!)

1 Comment

  1. Olen käynyt Bostonissa enkä oikein ymmärrä mitä niin mahdottoman tyylikästä ja tavoiteltavaa kaupungissa on. Läheiset yliopistot?