Kulutusjuhlan Twitter-tili on jälleen retwiitannut kaikenlaisia kuluttajahavaintoja. Tässä muutamia poimintoja tältä viikolta:

17.11. @sarahenriks: It took Risetti Oy 35 days (!) to answer my e-mail about strange matter in their linen seeds. Luckily turned out to be non-toxic weeds

17.11. @hannukarvonen: Teimme vihreän teon, vaihdoimme paikallislehden paperisesta verkkoversioon.

17.11. @mandrl: VR yllätti – iloisesti tällä kertaa. Verkkokaupasta ostettu lippu suhteellisen edullinen ja paikka business-vaunussa.

17.11. @hponka: Ai niin, piti kehua Oulun Giganttia: uus kahvipannu tuli tilauksesta parissa päivässä ilman rahtikuluja!

18.11. @kuningaskulutta: Suomessa myydään n. 300 miljoonaa muovikassia vuodessa. Eikä ne edes kierrä. http://bit.ly/apybk2

20.11. @mirz: typerä Stokkan Exclusive-lehti ja sen Helsinki-keskeisyys

20.11. @TuijaSeipell: So, I’m not the only one! 73% of shoppers don’t want to hear Xmas music in stores until December. http://ow.ly/3cPJ4

21.11. @pirkkaaunola: Tietokone ja koti ovat yllättävän samanlaisia: Kumpaankin kertyy tavaraa, jota ei viitsi heittää pois, koska ”sitä voi ehkä joskus tarvita”.

– – –

Tämä on Kulutusjuhlan kuudes viikon Twitter-koonti. Blogitunnisteella Twitter löytyvät aiemmat koonnit.

Kulutusjuhlan Twitter-tilillä paitsi retwiitataan viestejä, niin sinne ohjautuvat automaattisesti myös blogipäivitykset ja Delicious-tilille tallennetut nettiuutiset ja muut havaitut kuluttajuutta jollain lailla koskettavat sivut.

Muista tsekata myös Facebook-sivu: siellä nostetaan esiin 0–3 aihetta uutisista, blogeista tai muista lähteistä päivittäin.