Kulutusjuhla

Kulutusjuhla sai uuden logon ja kohennusta sivuston ilmeeseen

Kuten ehkä sivuilla vierailleet lukijat ovat havainneet, niin saimme (lopultakin) virallisen logon ja samalla hieman paranneltiin sivuston ulkoasua.

Logon on suunnitellut Matti Nikolainen. Halusimme välttää kulutuksen kliseitä, kuten ostoskärryjä, ja saada lähinnä yksinkertaisen ja erityisesti netissä toimivan logon. Näin ollen logon K-kirjanta käytetään tunnisteena nettipalveluissa, joissa tarvitaan pieni ikoni (kuten Facebook ja Twitter).

Sivuston teknisistä toteutuksista vastaa tuttuun tapaan Ilkka Rinne.

Mikäli havaitset sivuilla jotain, joka ei toimi, niin laita viestiä kuluusjuhla(at)gmail.com tai kommentoi tähän tekstiin. Kerro samalla myös käyttämäsi selain.

8 Comments

  1. Hetken hämmennyin Twitterin puolella logosta, se Twitterin avatariin mahtuva palanen kun muistutti minua kovasti Tampereen kaupungin kulttuuripalvelujen logosta, mutta sitten tajusin kupletin juonen.

    http://www.tampere.fi/kulttuurijamuseot/kulttuuripalvelut/asiakaspalvelu.html

  2. Jesh, oon kyllä tyytyväinen tuohon. Näyttää hyvältä. Vaikka ite olinkin valitsemassa 😀
    Ilkka: voiskohan tuon oikealla olevan palkin väriä saada vähän freesimpään suuntaan, vähän logon henkeen siis?

  3. Tuota k-kirjantahan voisi käyttää faviconin muodossa.

  4. Sorry, laitan juttuvinkin näin kommenttina kun mailien kanssa tuntuu täältä olevn niin ja näin..
    Huolestuttava ja kiireellinen asia tämä, kansalaisten pitäisi pikimmiten ottaa yhteyttä (kansan)edustajiinsa että äänestävät veroluonteista hyvitysmaksuautomaattia vastaan, kuten alla olevista voi lukea asia on taas päätöksen alla ennen joulua.

    http://blogit.tietokone.fi/lexoksanen/2010/11/24/hyvitysmaksun-laajentamislobby-jyraa-vastavoimat-nukkuu/

    http://pjarvinen.blogspot.com/2010/11/valheellinen-hyvitysmaksu.html

    http://pjarvinen.blogspot.com/2010/11/valheellinen-hyvitysmaksu-osa-2.html