Kaisa kehuu paitapainopalvelua: ”Viikot kuluivat, eikä paitojani näkynyt. Asiasta alkoi syntyä keskustelua ryhmässä, kun minun lisäkseni joku muukin oli vielä ilman paitoja. Olin valinnut paitani toimitettaviksi laskulla, joten en kovin hermoillut, enhän ollut mitään maksanutkaan, mutta ihmettelin. Vihdoin joku otti kollektiivisesti firmaan yhteyttä.
Sain sympaattisen sähköpostin PaitaShopista: heidän tiedoissaan paitani näkyivät lähetettyinä, joten välille olivat jääneet, ja kun olivat hirveällä kiireellä ryhtyneet painamaan ensihätiin yhtä uutta paitaa, logo oli tullut siihen suurena, mutta toiveissa on, että seuraavan viikon lopulla saisin ihan oikeanlaiset paidat… Kysyin, mitä teen sillä väärin painetulla, palautanko? (Käytännöllisenä ihmisenä ajattelin, että ehkä joku toinen OI:lainen voisi sen haluta.) PaitaShopista ilmoitettiin että pidä hyvänäsi, minulle kuulemma on siitä enemmän hyötyä kuin heille…
Niin tuli väärin painettu paita, ja aikanaan tulivat myös ne kaksi ihan oikein painettua, toinen samaa persikan sävyä ja toinen aniliini.
Miksi kerron tämän? Sen takia, että PaitaShopin väen henkilökohtainen viestittely ja ihastuttava sähellys oli jotenkin niin aseistariisuvaa, että koko asiasta jäi ylimääräisen paidan lisäksi iloinen ja hyvä mieli.” (Mari Koo, kiitos linkistä Kaisa K!)
E
Mulla oli vähän vastaava kokemus Adventra-matkailuvarustekaupan kanssa. Voitin heidän Facebook-arvonnassaan palkinnon A yhtä aikaa yhden toisen henkilön kanssa, joka voitti palkinnon B, ja he lähettivät minulle vahingossa B:n A:n sijaan. Huomasivat virheensä ihan itse, ja kysyivät että haittaako. Vastasin, että en viitsisi varsinaisesti mitään heiltä vaatiakaan, kun ilmaiseksi jakavat tavaraa, mutta että ehdin jo googlailtuani ihastua palkintoon A. Sieltä vastattiin, että ymmärtävät asian oikein hyvin, ja lupasivat postittaa alkuperäisen palkintoni. Ja vielä sen lisäksi sain pitää sen vääränkin. 🙂
Joskus muiden sähellyksestä tulee vaan hyvä mieli.