Ite puin -blogissa Tiiti naureskelee mainoksien hahmoille: ”Mainoksissa on usein meille tavallista tarkkaavaisemmille (lue: teeveen orjille) havaittavissa tiettyjä keskenään yhteneviä (ei ”sillain”, pervo) ihmistyyppejä. Esim:
Helppouskoinen vaikuttuja. Ensin yllätyt siitä, että aspiriini tulee pussissa! Sitten yllätyt siitä, että jogurtti on juotavaa! Huudahtaen aina tyttömäisesti kirkuen ääneen. Minä taas yllätyn siitä, miten nopeasti kanava vaihtuu. Lannistuja. Eikö pinttynyt lika lähdekään suihkuseinäsi ylimmästä neljänneksestä? Parempi aloittaa keskivahva masennuslääkitys välittömästi.
Asiantuntija. Asiantuntijan tunnistaa lääkäritakista, nenänvartta pitkin laskeutuneista silmälaiseista, sekä tavastaan osoittaa kuivamustekynällään juuri sinua. Syö siis superterveyspillerisi, kuten hän käskee. Tai hommaa oma lääkäritakki.” (Mari Koo)