Salamatkustaja-Satua harmittaa kosmetologien tapa moittia asiakkaan ihonhoitoa: ”Ensimmäiset viisi minuuttia menivät hyvin. Makasin pehmeällä tuolilla viltti päälläni kosmetologin puhdistaessa kasvojani. Keskityin musiikkiin. Sitten alkoi monologi, joka alkaa aina samalla väittämällä: Ihossani on iso ongelma. [- – -] Ilmeisesti monologinne on tarkoitettu myyntipuheeksi, jonka avulla myytte ihokatastrofin estäviä ranskankielisiä tehotippoja, maskeja, seerumeita, voiteita ja puhdistusvaahtoja. Mutta tiedättekö mitä? Teidän myyntipuheenne on todella huono. Se pilaa palvelukokemuksen! Kauneudenhoitoala myy palveluitaan hemmottelun ja itsensä hoitamisen mielikuvilla. Kasvohoidon pitäisi saada asiakas rentoutumaan, ei vittuuntumaan. En tiedä toista toimialaa, jossa myyntiä tehtäisiin samalla, asiakasta arvostelevalla taktiikalla.” (Mari Koo, via Kaisa K)