Planetaario-blogin Dyron Ikean pöytä tuli viallisena ja vaihtui lopulta uuteen, mutta valitus tapahtuneesta ei tunnu sujuvan, koska ei ole ketään, jota voisi luontevasti syyttää: ”Ikeasta saamani rikkinäisen kirjoituspöydän tilalle toimitettiin hetki sitten uusi. Prosessi kesti päivälleen kolme viikkoa ja vaati neljä puhelinsoittoa asiakaspalveluun. Minulla oli hienot suunnitelmat siitä miten neuvottelen jämerästi itselleni korvaavan kappaleen tietyllä kellonlyömällä ja rahallisen hyvityksen kaupan päälle, mutta eihän siitä mitään tullut – ei nimittäin ollut ketään, jolle olisin voinut olla aiheellisesti vihainen:
Asiakaspalveluun vastaaja ei hoida reklamaatioita itse, vaan laittaa ne eteenpäin Käsittelijälle.
Käsittelijä ei hoida kuljetuksia itse, vaan laittaa ne eteenpäin Kuljetusliikkeelle (jota en mainitse nimeltä, mutta se on Box Delivery)
Kuljetusliike ei soita minulle kuten pitäisi, mutta väittää Käsittelijälle soittaneensa eilen ja toissapäivänä puhelimeeni, johon en muka ole vastannut. Ei pidä paikkaansa, puhelimessa ei ole vastaamattomia puheluita, eikä koputustoimintokaan ole hälyttänyt.” (Mari Koo)