Pasi Jääskeläinen tilasi Huuto.netistä satukirjan, jonka myyjänä olikin yllättäen yritys. Toimitus viivästyi huomattavasti ja muitakin ongelmia oli: ”Kiintoisaa tässä on se, että yritys myy Huuto.netin sivuilla käytännössä tavaroita, joita sillä ei vielä ole. Eli kun joku tilaa tuotteen X, yritys saattaa vasta siinä vaiheessa laittaa itse tilauksen kyseisestä tuotteesta menemään ja toimittaa tuotteen asiakkaalle vasta sitten, kun itse on joskus tuotteen – ehkä pitkänkin odottelun jälkeen – saanut. Yrityksen kanssa asioiva pääsee siis parhaimmillaan odottamaan kaksi erillistä toimitusaikaa. Ikävää bisnestä, mutta ei niin ikävää kuin kyseisen yrityksen tapa kostaa saamansa negatiivinen palaute antamalla negatiivista palautetta asiakkaalle. Eli kun minä kritisoin yli kuukaudeksi venynyttä toimitusaikaa (jonka oli luvattu olevan “reipas viikko”), yritys kosti saamansa palautteen laittamalla minun Huuto.net-tunnukselleni negatiivisen palautteen, joka siis voi haitata mahdollista kaupantekoa Huuto.netissä (jonka kautta olen kuluneen vuoden aikana ostanut mm. pari kirjaa ja kameran objektiivin). Lapsellista ja luiskaotsaista toimintaa.” (Mari Koo)
duunari
Onneksi aina voi tehdä uuden Huutonet tunnuksen niin ei ole sitä negatiivistä palautetta.