Kannuvalimon Visa Nurmi uskoo omien ruokatestauskokemustensa sokkotesteihin: ”Testit, jos ne tehdään sokkona ja vielä kaikki tunnistamismahdollisuudet on karsittu, tuovat poikkeuksetta yllätyksiä. Halpistuotteet voittavat kalleimmat merkkituotteet ja sellaiset tuotteet, jotka ovat maullaan kyenneet luomaan nk. makustandardin, pärjäävät. Mutta varsin vahvasti maku on etiketissä, sillä se nostaa aina tunnetuimpia merkkituotteita listauksessa.

Se tässä testiviidakossa ihmetyttää, etteivät tavarantoimittajat tai kauppa hyödynnä niiden tuloksia. Varsinkin edullisille tuotteille se toisi uutta nostetta kaupan hyllyssä. Poikkeuksen tekee Lidil, joka mainostaa niin appelsiinimehuaan kuin hiilihapotetua lähdevettäkin testivoittajana. Ja kauppa käy. Mutta kuinka hyvin, sitä ei tiedetä, sillä semmoista Lidil ei kerro.” (Mari Koo)