Tuija kertoo Vierityspalkki-blogissa Ruoka.netin uudistumisesta: ”Nettiruokakauppa Ruoka.net on uudistanut kauppapaikkansa ja tuotevalikoimaansa. Etusivulla avautuu nyt leikisti kolmiulotteinen kauppanäkymä. Vaikutelma latistuu laatikkoestetiikkaan heti osaston nimiä klikatessa. Kauppa tavoitellee nyt asiakkaikseen erityisesti naisia, voisi päätellä ”Ihana kauppa.” – iskulauseesta. [- – -]
Vähemmän kätevää oli, että vanhoilta asiakkaailta oli pyyhkiytynyt ostohistoria varoittamatta. Kauppalappunsa saa palaava asiakas koota nyt kertaalleen uudelleen.
Uudesta Ruoka.netistä löytyy henkilötietolain vaatima rekisteriseloste, minkä puuttumisesta huomautin heinäkuisessa kauppavertailussani, jonka havainnot ovat nyt joiltain osin vanhentuneet.
Uutta on myös tarkempi tuotetieto. Tuotekorteista käy ilmi ravintosisältö, ainesosalista, ravitsemuksellisest ominaisuudet ja mahdolliset pakkausmerkinnät.” (Mari Koo)