Kulutusjuhla

Polarille kiitosta nopeasta reagoinnista reklamaatioon

Aimo kiittelee Polarin asiakaspalvelun vastausripeyttä reklamoituaan sykemittarin kiinnityslenkin pettämisestä: ”Uusia lähetinvöitä voi ostaa, mutta eihän ne ilmaisia ole ja täytyyhän vyön kestää pidempään kuin vuoden. Päätin kirjoittaa Polarille ja kysyä asiaa. Kirjoitin viestin jo lenkin jälkeen illalla, siinä vartin yli yhdeksän.

Hämmästykseni oli suuri, kun huomasin tänään aamukahdeksalta, alle 12 tuntia viestistäni, saaneeni vastauksen. Kaikesta päätellen ongelma on varsin yleinen ja vastaus melko rutiininomainen, mutta miten hyvää palvelua! Viesti alkaa ystävälliselllä pahoittelulla, ongelma tunnustetaan ja sille annetaan selitys JA ratkaisu sekä neuvotaan, miten prosessia voi nopeuttaa. Niin ja mainitsinhan, että vastaus tuli alle 12 tuntia oman viestini lähettämisestä. Tästä olisi kyllä monella aihetta ottaa mallia. Hyvä Polar!” (Mari Koo)

1 Comment

  1. joo, toivottavasti lukevat tätä suunnolla. siellä kun eivät ole ihan yhtä sinut sen kanssa, ettei sykevyö saisi mennä vuodessa rikki.