Pete sai huonoa palvelua ravintolassa, mutta ravintolapäällikön toiminta pelasti tilanteen: ”En yleensä välitä pienistä mokista, varsinkaan jos niitä on vain vähän ja niistä esitetään pahoittelut, mutta eilinen illallinen oli jo sen tasoinen sekoilusuma, että jouduin pyytämään kyseistä tarjoilijaa hakemaan ravintolapäällikön pöytäämme. Tässäkin oli vaikeuksia, sillä ensialkuun tarjoilija vain toi pöytään standardi-palautelappusen ja kuulakärkikynän. Kun ilmaisin, etten ollut tähän oikein tyytyväinen vaan haluaisin nimenomaan keskustella johtotason kanssa kasvokkain, tarjoilija osoitti ylimalkaisesti kohti ravintolasalia ja käski minua itse etsimään ravintolapäällikön. Lopulta kuitenkin saimme paikalle kohteliaan esimiesnaisen joka esitti vilpittömät pahoittelut ja napsaisi laskusta puolet pois. Se oli mielestäni erittäin kohtuullista ja aion varmasti ruokailla La Famigliassa vielä uudelleenkin.” (Mari Koo)