Tyttism kritisoi verokorttisysteemiä ja postia: ”Verokortti verkossa on kenties kätevä palvelu, mikäli siinä kotiin tulleessa verokortissa mättää vain jokin yksityiskohta, esimerkiksi tulojen määrä. Minä tienaan vuoden aikana yhdestä työstä koko vuoden, yhdestä työstä 10 kuukautta ja toivon mukaan vielä kesätöistä erikseen. Joten todellakin tahdon neuvotella verotädin kanssa, jotta saan kolme tulorajoilla varustettua verokorttia. Puhelinpalvelun numeron löytämiseen meni jälleen kerran kymmenen minuuttia ja sinne soittaessa saa kuunnella ”verokortin voit nyt tehdä myös verkossa jonottamatta!”- rallatusta. Eikö joku insinööri voisi tehdä puhelinjärjestelmän, jossa kyseisen nauhan voisi vaimentaa esimerkiksi jotain numeronäppäintä napauttamalla?
Myös posti on raivostuttava paikka, välillä postitäti aloitti vimmatun myymisen – puhelinmyyntiin verrattavan vaikeastikatkaistavan tulvan – jos vahinfossakaan katselit, saati kosketit krääsää, jota postitiskille on levitetty. Aargh! Käyn postissa saadakseni tavarani lähetettyä tai vaihtoehtoisesti noudettua, en ostaakseni suklaata, pinssejä, pehmoleluja, tarroja, avaimenperiä…” (Mari Koo)
Laurenzia
Minuakin ärsyttää nykyiset Tiimaripostit. Asiamiesposteissa sentään tuntuu usein olevan erillään se posotitiski, ilman mitään hörhellyksiä vieläpä!
Jonna
Ylipäänsä ärsyttää suunnattomasti se Tiimarin tapa kaupata kassalla olevaa krääsää kaikille kassajonossa olijoille yksi kerrallaan! Melkein voisi jo heti hein jälkeen sanoa että ei kiitos ennen kuin myyjä ehtii aloittaakaan. Toivottavasti tämä tapa ei yleisty muihin kauppoihin!
Eko-Matti
Verottajan puhelinpalvelu on ehkä paskin ikinä. Samoin vero.fi -sivuston hakutoiminto. Erityisesti jos joutuu selvittelemään yritysverotuksen asioita, niin ei ole yllättävää, että pompotellaan neljäkin kertaa eri henkilölle ja kukaan ei sitten lopulta uskalla oikein sanoa mitään.