Matkahuollon toiminta korvaustapauksissa ei miellytä Jussia: ”Olen pitänyt isoa ja byrokraattista Itellaa kankeana yhteistyökumppanina mutta kyllä nyt on vihdoin pakko uskoa se, mitä useammatkin tutut ovat sanoneet kuultuaan meidän keskittäneen vajaa vuosi sitten lähetyksemme pääosin Matkahuoltoon: Matkahuolto ei useimmissa tapauksissa korvaa vahingoittamiaan lähetyksiä vaikka ne olisi asianmukaisesti merkitty särkyviksi tai erilliskäsiteltäviksi.
En valitettavasti saanut kielteisen korvauspäätöksen tehneeltä henkilöltä vastausta siihen, mitä Matkahuollon särkyville lähetyksille vaatima erilliskäsittelymaksu sitten kattaa jos se ei edes vaikuta lähetyksen korvattavuuteen silloin kun lähetys vaurioituu ja lähetys kuitenkin on pakattu Matkahuollon oman rahdinkuljetussäännön mukaan, eli ”tavara on pakattu niin hyvin, ettei se huolellisesti käsiteltäessä vähene tai vahingoitu”.” (Mari Koo)
janne-83
itellänikin on ollut matkahuollosta huonoja kokemuksia.lähetin aikoinani kymmeniä ellen satoja paketteja,rikkoutumisia ei ollu koskaan koska tavara mitä tein oli lasikuitua ja se nyt ei harvemmin hajoaa.
mutta sitten kun lähetin rahtiennakolla , rahat viivästy 2 viikkoa varsinkin pienissä pitäjissä.kaupungeista tulee 4 päivän sisällä.
sitä en ymmärrä kanssa että kun paketit tulee matkahuoltoon ja paketti on ollut pisteessä 4 päivää, tulee tekstiviestejä että (otamme säilytyskuluja 5 e päivä) minusta tuo on kiristystä koska posti sekä itella ei tämmösiä kuluja ota,postin pisteessä paketti voi olla huolletta ja ei tartte pelätä sitä 5 euroa päivä.
mutta ei auta valittaa,joudun edeleenkin lähettämään tuotteeni matkahuollossa koska asiakkaat haluavat tuotteen rahtiennakolla,ja postissa tämä rahtiennakko mahdollisuus on sen verran vaikeata.