Suviko laittoi viestiä havainnoistaan:
”Ensin huomasin musiikkia kuunnellessani, että Verkkokauppa mainostaa Spotifyssä biisien välissä, että tarjoavavansa Hullujen päivien tuotteet Stockmannia halvemmalla. Seuraavaksi kolahti sähköpostia Spirit Storelta: ”Tarjoamme Stokkan hullujen päivien ajan kaikki normaalihintaiset vaatteet ja asusteet (Huom! Kaikki, ei vaan joitain erikseen ostettuja eriä) -20 % ke-la.”
Olen aiemmin pistänyt merkille, että Sokos ja Anttila järjestävät omat alennuspäivänsä Hullujen Päivien alla. 3+1 Päivät ovat minulle merkki siitä, että parin viikon päästä on keltaisia kasseja kaupungilla liikkeellä. Nyt muutkin liikkeet kuin vain tavaratalot ovat lähteneet mukaan nokitteluun, erilaisella strategialla.”