Takaisin Kallioon toivoo muutosta palvelukulttuuriin: ”Olen vakaasti sitä mieltä, että jokaisen suomalaisen tulisi työskennellä vähintään vuosi elämästään asiakaspalvelutehtävissä. Lähinnä nimittäin ärsyttää se, että nykymallissa asiakkaat palkitaan siitä, kuinka vittumaisia ja äänekkäitä he ovat. Parhaassa tapauksessahan asiakas esittäisi reklamaationsa asiallisesti ja asiakaspalvelija sitten hoitaisi asian kuntoon. Kaikki olisivat tyytyväisiä. Valitettavan usein tämä toimintamalli ei vaan toimi, sillä yritykset pääsääntöisesti pitävät narua mahdollisimman tiukalla ja välttävät ylimääräisiä kustannuksia, joita esimerkiksi tuotteen vaihtamisesta, korjaamisesta tai palvelun korvaamisesta aiheutuu. Kiltti ja asiallinen asiakas saattaa tämän hyväksyä ja hieman mieltään pahoittaneena lähteä kotiin tyytymättömänä.” (Mari Koo)