Lippupalvelu sai Tuomo Björkstenin suostumaan tahtomattaan mainospostin vastaanottamiseen: ”Markkinointilupa on harhauttavasti toteutettu Lippupalvelun nettisivuilla. Hyvien tapojen mukaan asiakkaan pitää erikseen klikata ruksi päälle, jos hän haluaa vastaanottaa markkinointipostia.
Lippupalvelussa ruksi on valmiiksi päällä. Tilasin liput ja otin ruksin pois. Olin kirjoittanut luottokorttinumeron vahingossa väärin ja jouduin palaamaan lomakkeeseen. Yllättäen ruksi oli ilmestynyt takaisin ruutuun ja huomasin sen vasta, kun olin painanut nappia lähettääkseni lomakkeen eteenpäin.
Lippupalvelu sai minut tahtomattani suostumaan siihen, että he lähettävät minulle mainospostia.
Typerää! Lähetin yhtiölle palautetta. Katsotaan, reagoivatko he.” (Mari Koo)