Jenni asuu Turkissa, ja nyt tuli tarvetta olla yhteydessä Luottokuntaan. Toiminnassa oli sekä hyvää että parannettaa: ”visa-korttini oli kopioitu jossain reilu kk sitten, ja siellä olivat sen fiksuna huomanneet jotenkin ja laittaneet semi-sulkuun. tarkoittaa että ei kokonaan sulkeneet mutta ei voinut kuitenkaan käyttää. mulla kesti joku viikko huomata tää, joka paikassa kun ei kortit käy niin en ihmetellyt kun ei skulannut. päivää ennen Dubain reissua katsoin nettipankkia eikä sielläkään näkynyt mitään outoa…paitsi että pari jännää dollaria-nostoa automaatilta new yorkista?? yhteensä joku 90dollaria. soitin Luottokuntaan mistä kerrottiin tilanne ja että olisivat soittaneet minulle mutta heillä ei ollut mun numeroa. miten on mahdollista että niillä ei ole mun numeroa? luottokorttihakemukseen se varmasti laitetaan, Nordealla joka kortin on myöntänyt varmasti on numeroni ja olen soitellut sinne useamman kerran. kirjeen olivat laittaneet postiin (hyvä) mutta se ei ollut saapunut vielä kun nyt asun missä asun.
hyvää palvelussa oli se että kun kerroin tilanteeni, asiakaspalvelija ehdotti että kortti avataan väliaikaisesti jotta saan rahaa reissuani varten. tätä varten piti soittaa johonkin toiseen numeroon mutta skypellä sekin onnistui. sinne kun soitin niin sovittiin että käyn 30min sisällä nostamassa x-summan automaatilta, he vahtivat tapahtumia ja sulkevat sitten taas heti noston jälkeen.
minua ohjeistettiin tekemään oikaisupyyntö niistä nostetuista dollareista LK:n sivuilla olevan pdf:n kautta (se pitää laittaa postiin tai faksata! ja nyt ON 2011). pdf-lomaketta ei kuitenkaan voi tallettaa, eli jos sen nyt koneella täytän niin printteri olisi paras olla liitettynä tähän koneeseen. kuka oikeesti enää käyttää tulostimia? ja minä vielä keksin ejkä keinot ja säädän mutta joku mummo… oikeesti? sähköinen oikaisupyyntö olisi ehdottomasti oltava yksi vaihtoehto…” (Mari Koo)