Katleena kertoo, miten asiakas sai Shellillä tankkusapua ja tuulilasinpesua. Asiakkaalle annettiin poletti, jossa kerrottiin, että hän voi halutessaan maksaa palvelusta kassalle euron: ”Hoo! Shellille on tullut ilmainen palvelutankkaus.

Siskoni ajoi tankkaamaan Iittalan Shellille, mutta hän ei ehtinyt ottaa edes bensapistoolia esille, kun huoltoasemalta tuli auttavainen mies paikalle. Shellin työntekijä tankkasi, pesi tuulilasin ja tarjoutui tarkastamaan öljyt ja lasinpesunesteet. [- – -] Loistava idea! Asiakas maksaa vain halutessaan, ja kaiken lisäksi euron hinta on naurettavan pieni raha noin suuresta avusta.

Pidän myös poletin yksinkertaisesta viestistä. Siihen ei ole yritetty tunkea mitään ylimääräistä hampurilaistarjousta tai visiolätinää.” (Mari Koo)