Jutta ihmetteli Elisan myymälässä puuttuvaa palvelua ja tuotteita: ”Siinä sitten odotellessani paikalle alkoi kertyä ihmisiä. Osa otti jonotusnumeron, osa pyörähti toteamassa, että ihmisiä on jo niin paljon jonossa, että numeron ottaminen tuskin kannattaa.
Pääasin asioimaan parinkymmen minuutin kuluttua. Ja siinä vaiheessa kahden myyjän palveluja odottamassa oli väkeä tuvan täydeltä.
Ihmettelin, miksei liikkeessä ole myyjiä. Myyjä ihmetteli sitä itsekin. Hän ei tiennyt syytä. Kuulemma puolelta päivin jonkun pitäisi tulla.
Minä olin myymälässä tunnin ja kymmenen minuuttia ja tuona aikana kuusi numerolapun ottanutta asiakasta häipyi ja monet myymälässä pyörähtäneet poistuivat niin ikään. [- – -] Halusin itse asiassa N 900-kännykän, koska olin kiinnostunut hyvästä kamerasta. Ei puhelinta ollut Elisan myymälässä. Tilattuna kyllä olisin saanut. En halunnut. Siis en halunnut tulla jonottamaan uudestaan. Otin Lumian.
Entiseen puhelimeeni, parin vuoden vanhaan, halusin uuden akun. Ei ollut. Ehkä Nokian omassa myymälässä tai Kampin myymälässä olisi, kertoi myyjä. Siis edessä toinen jonotus.” (Mari Koo)