Vanhanaikaisia näkemyksiä -blogissa soiteltiin Pohjolalle: ”Soitin tiistaina klo 15 aikaan Pohjolan vakuutus”palveluun” 03030303 ja kuuntelin vartin verran harvinaisen ärsyttävää jonotusmusiikkia. Sitten jätin soittopyynnön.
Seuraavana aamuna kuuntelin samaa musiikkia, kunnes kokeilin toista vaihtoehtoa. Näppäinvalinnalla ilmoitin olevani uusi asiakas ja kas kummaa, puheluun vastattiin heti!
Siis olemassa olevien asiakkaitten palvelu ei ole tarpeellista, mutta uusia pitäisi saada, vaikka vanhoistakaan ei pystytä huolehtimaan. Tarjosin Pohjolalle asiakkuuden siirtämistä muualle, jahka nyt ensin löytäisin firman, joka joskus puhelimeen vastaakin.
Ai niin, soittopyyntööni vastattiin vasta vuorokausi myöhemmin.” (Mari Koo, kiitos linkkivinkistä Kaisa K:lle!)