Jenni yritti löytää tietoja Elisan nettisivuilta, mutta huonosti sujui. Lopulta sentään löytyi hyvääkin palvelua: ”vihastumistani Elisaa kohtaan ei yhtään auta se ettei heidän keskitetty puhelinpalvelunsa pysty kertomaan mitä laitteita heillä edes ehkä mahdollisesti olisi hyllyssä tai saatavilla. ”mene myymälään kysymään onko siellä sitä puhelinta.” ja nettisivut ei ole yhtään avualiaammat. menin ihan Elisan etusivulle ja yritin siitä löytää linkkiä laitteisiin tai jotain sinne päin mutta ei… äsken tajusin että Elisa Shopit vie sivulla jossa on puhelimet mutta se ei kyllä ollut täysin loogista. Elisa Shopit-linkit takaa oletin löytäväni tietoa niistä kaupoista. Shopit onkin kai laajempi käsite sisältäen ”puhelimet joita Elisa myy”. Etusivun Shopit-linkissä voisi lukea ”Elisa Shopit ja laitteet” tai ”Shopit puhelimet” jos ne kerran on sama asia. edes sivun alaosan litanioista ei löytynyt puhelimia mistään…. yritin sitten etsiä asiakaspalvelun tietoja ja sivusto kuljetti minua ympyrää tarjoten kaikenlaista sanapilveä ja FAQ:ta eri muodoissaan ja alasvetovalikkoja koskien aihetta jne… puhelinnumeron löytäminen oli kiven takana, mikä tietysti on tarkoituskin, onhan se kallista palvella asiakkaita puhelinpalvelun avulla… sain kuitenkin lopulta asiakasplvelun kiinni skypen avulla ja huono tuuleni laantui hiukan kun sain hyvää palvelua.” (Mari Koo)